Indeks letalskih družb XAL je od vrha pri 67 točkah v začetku leta 2007, do današnjih vrednosti pod 20, izgubil 70 % vrednosti. Zgolj povratek proti 40-tedenskemu povprečju, do česar bi lahko prišlo, če bi se tja napotila tudi cena nafte, bi predstavljal skoraj 100 donos.
Razmerje med cenami delnic letalskih družb in ceno nafte je samo v letošnjem letu padlo od 0,4 na 0,2. Porast na ravni iz začetka leta, bi torej predstavljal 100 donos. Tečaji letalskih družb so očitno nadpovprečno odvisni od gibanja cene nafte. Medtem ko bi z kratko prodajo nafte pri 140 dolarjih in potem zapiranjem posla pri 40-tedenskem povprečju pri 100$ zaslužili 40 odstotkov, bi na drugi strani z nakupom indeksa letalskih delnic, in njegovi rasti do 40-tedenskega povprečja zaslužili 60 odstotkov. Seveda, bi morala cena nafte pasti:)

Ni komentarjev:
Objavite komentar